torsdag 4 juni 2009

Västkusten

Nu har jag anlänt till västkustens pärla, Varberg! Idag har det dock blåst storm tyvärr, men solen har visat sig hela dagen iaf. Tänk att jag redan har gått 1,5 år! Alltså halva tiden, och nu har jag bara 1,5 år kvar tills jag blir sjuksköterska. I sommar väntar Italien och Norge på mig, jag ser verkligen fram emot detta. Ska bli skönt att få lite semester också, innan jag åker till Norge och jobbar.
Jag har gjort rabarberpaj ikväll som jag och mamma ska äta med vaniljsås och med irish cream kaffe. Kaffet kommer från det exotiska stället Skövde. Ja det är faktiskt sant! Det finns en jätte mysig kaffe- och teshop som har nog alla te- och kaffesorter i världen. Det finns nog något för alla där iaf.

Håller på att kolla hur mycket vi kan ha med oss i handbagage till Italien. Ska åka med Norwegian och Transavia. Någon som vet hur bestämmelserna är med mått där?

Inga kommentarer: