onsdag 10 juni 2009

Italien om 17 timmar!

Ikväll åker jag och mamma till Köpenhamn med tåg för att stanna på Kastrup hela natten för att vänta på flyget till Pisa i morgon vid åtta tiden. Men vi kan nog roa oss, sova om inte annat. Cinque Terre heter stället vi ska åka till och det verkar vara riktigt bra, har bara hört gott om stället iaf. Lagom temp också med 25 grader ungefär, bättre än i Sverige just nu. Vi håller på att packa det sista, men vi när nog klara nu. Om vi skulle ha missat att packa ner något så finns ju det mesta att köpa. Vi försöker att inte ta med oss så mycket, jag tror vi har lyckats rätt bra. En stor väska och en ryggsäck på 30 liter för oss båda! När vi är där nere så ska jag försöka öva lite på min italienska då jag läste det på gymnasiet i två år. Älskar det språket, väldigt charmigt!

Så här ser det lilla paradiset ut som vi ska besöka.








Inga kommentarer: