torsdag 25 juni 2009

På tur!

Jag var ute och cyklade denna fantastisk fina kväll, helt vindstilla är det. Cyklade runt lite för att fota lite så att även ni där hemma får se hur fint det är här.
Alla är så hjälpsamma här, det är aldrig några problem. Varför är inte svenskar så? Här är de så öppna och trevliga, det är bara att fråga på hela tiden om hjälp. De skulle aldrig säga nej.
Karolin och jag cyklade till en liten sjö här i närheten tidigare idag, det var väldigt skönt att cykla. Svalkade väldigt gott. Badade gjorde jag dock inte, jag tyckte det räckte att stå i vattnet. Men jag kommer att bada, det kommer bildbevis på det. Jag lovar. Cykeln kommer nog vara min bästa vän här, då det kommer att vara mitt transportmedel.
Det finns t o m en hoppbacke i denna by! Ja naturen går inte att klaga på här direkt. Jag trivs väldigt bra, men jag skulle inte vilja bo här permanent. Det blir ju så att alla känner alla när man bor på ett sådant litet ställe. Alla vet ju t.ex vart jag bor. Ska även lägga upp bilder härifrån senare så ni får se hur fint det är här.

Inga kommentarer: