lördag 30 maj 2009

Mobilen

Det är drygt 20 grader varmt denna lördagsmorgon, helt underbart! Ska passa på att sola massor idag, får ligga i min park utan vatten, okej okej en pöl finns!
Med tanke på min mobil, Karolin, Tigist och jag var ute en sväng igår, det var nämligen allsång på Husaren. Helt okej, men inte tillräckligt bra för 140 kr i inträde! Det var lite och ta i tyckte jag. Jag glömde dock mobilen hemma hos Karolin, vad handikappad jag känner mig utan den. Bara för att jag inte har den hemma så är det säkert många som har hört av sig tänker jag. Mobilen skulle jag verkligen inte klara mig utan, en telefonmänniska som jag är!
Nu ska jag nog gå till Karolin och hämta mobilen, hoppas jag inte väcker henne bara. Antagligen gör jag väl det eftersom jag gick hem tidigare än de andra.

Förresten, jag har fått reda på hur jag kommer bo i Norge, och jag och Tigist ska tydligen bo tillsammans i någon "lyxlägenhet". Vet inte riktigt vad som menas med lyxlägenhet, men det ska blir jätte roligt att få bo tillsammans med Tigist. det erbjuds till och med dubbelsäng, kommer nog kännas stort i jämfört med min lilla 1,05 säng. Ser verkligen fram emot denna tid, känns som att det kommer gå väldigt fort bara. Det ska nog finnas några skidbackar där som jag kan bestiga och Tigist hänger nog på.

Nu ska jag gå över till Karolin, blir tydligen solning där istället.

Som ni har märkt så har jag gjort om sidan lite grann, vet inte om jag är nöjd än. Får kanske finslipa den lite till.

Inga kommentarer: