söndag 22 mars 2009

Vad händer?

Kommer på mig själv att jag smådiggar till EMD:s bidrag till melodifestivalen. Vad hände? Otäcka tanke!
Sen drack jag ett glas vin igår och känner mig tung i huvudet idag och får ta en treo bara för det. Känner inte att det är värt det längre. Är det ett ålderstecken eller vad?

Jag gick ändå upp tidigt för att gå en mil, det var ett bra val enligt mig iaf. Då känner man sig duktig, man behöver inte ha dåligt samvete för att man sitter inne och pluggar och att man inte har rört på sig på hela dagen.
Känner ingen stress alls inför tentan, inte det minsta nervös. Är det bra? Jag vet inte.. Men samitidgt känns det som att jag lite koll på mycket. Det är väl så jag fungerar, kan lite och mycket. Allmänbildad heter det ja.

Känner mig lite trött i ögat så ska nog krypa ner under täcket ganska tidigt ikväll. Får möta morgonen dagen tidigt, en mils promenad kanske? Det lutar åt det iaf.

Inga kommentarer: