fredag 6 mars 2009

Inte bara plugg...

Idag hade jag omtenta i mikrobiologi, det kändes väldigt bra! Kunde svara på nästan alla frågor och jag blir förvånad om jag inte klarar det denna gången.
När man kom hem igen var det bara att ta tag i patofysiologin igen, det fanns alltid nytt att lära eller vad man nu säger.

K har varit hos mig ikväll och vi har ätit tacopaj, som är väldigt gott men dock väldigt mättande. Sen kollade på vi Let´s dance lite grann, jag är inte så intresserad men K älskar det så vad gör man inte.


I morgon kommer mamma hit, ska bli kul att träffa henne igen det var ett tag sen nu! Min söta fina mamma! Älskar henne mest av allt för hon finns alltid där för mig. Nu ska hon åka till fjällen i tre veckor och det unnar jag verkligen henne!


Snart kommer jag också dit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska nog fortsätta ett tag till i alla fall =) Kul att du bloggar igen. Har varit inne då och då på din gamla, men där blev det inte så mycket uppdaterat ;) Trevlig helg! Kram J