söndag 1 mars 2009

Ja då var en del klarad...

Såg att jag hade klarat psykiatritenta, som alla andra i klassen. Visste ju att jag skulle klara den se det kom ju inte som någon överraskning direkt. Den tentan var nästan på dagisnivå, alldeles för lätt. Jämfört med nästa tenta på 12 hp, ja det är antingen eller verkar det som. Dagisnivå eller elitnivå. Vad föredrar ni?

Såg ju Män som hatar kvinnor i går med V, boken är ju helt klart bättre. Jag tyckte ändå att dem hade lyckats bra med filmen. Jag rekommenderar verkligen att ni ska se den iaf. Men det bästa är väl om man läser boken först antar jag.
Vi passade även på att äta innan vi gick till bion, och när vi var i affären så hittade jag en bok som handlade om barn som berättade om gamla. Ett citat från ett barn var:

Äldre människor har årsringar runt huvudet

Jag tyckte detta var väldigt roande, det kan nog stämma in rätt bra faktikst.

Dagens musik: Henok Achido feat Sophia Somajo - Pusher

Inga kommentarer: