lördag 14 mars 2009

Kanon!

Idag har det varit strålande väder, det var tvunget att ta en tur på längden. Dock fastna det massa snö under skidorna och därför tog det tvärstopp vilket resulterade till att man ramlade ett antal gånger. Sen hör och häpna så gick mina stavar av, antagligen för att jag har använt dem för att slå på skidorna för att få bort snön. Bra kvalitet det där.

Men jag bara älskar detta vädret, då vill jag bo här för evigt.


Det kom tre herrar igår som skulle skida upp till Blåhammaren, Snasarna och Helagsfjället.


Hade verkligen lust att följa med då detta är den dröm för mig!

Sen kollade vi även på massa bilder från Keb och runt omkring. Man blir verkligen sugen på att dra iväg. Men jag vet att jag kommer göra det!



Ja det finns inga ord för detta, det är bara att njuta!

Inga kommentarer: