torsdag 30 april 2009

En liten uppdatering från staden som ingen behövde

Tänkte att ni ska få se lite bilder härifrån nu när våren även har kommit hit.



Den här bilden tror jag bara det är en som förstår varför jag har lagt upp den, den växer iaf.




Och hela jag är fylld av massa vårkänslor nu, därav mitt leende.


Nu när man sitter och läser så mycket som man gör så dyker det upp massa konstiga namn som t.ex Domperidon som är ett läkemedel som man kan ta mot illamående. Det första namnet som kom upp i mitt i huvud när jag läste Domperidon var Pomperipossa. Undrar om dessa har en koppling?

Sökte på bilder för Domperidon och Pomperipossa och hittade följande som ni kan se här och här.

Jag finner ju ingen likhet direkt.


2 kommentarer:

Victor sa...

Du verkar ha god hand med växter... och annat.

Anna sa...

Haha ja jag har väl det! Kan du specificera annat?