tisdag 28 april 2009

Det är 4 dagar kvar till tentan och jag har inte känt mig speciellt målmedveten till denna tenta. Tror det är så för att man tänker på så mycket annat, jag vet att skolan slutar om 5 veckor snart och sen tänker man på hur det kommer vara i Norge i sommar och mina resetankar förstås. Dem där resetankarna lyckas aldrig försvinna från huvudet.

Det som gör mig mest nöjd är att jag har ändå tagit mig i kragen och följt min planering och nu har jag fyra hela dagar att bara gå igenom allt vilket känns väldigt bra!
Men nog om om massa prat om skolan, finns roligare saker att prata om!

Som lycka.
Har ju skrivit om lycka i ett tidigare inlägg, jakten på lycka. Det är något människor söker, de flesta vill väl ändå känna sig tillfredställda med tillvaron? De vill iaf jag, jag vill känna mig nöjd med det jag kan åstadkomma och lyckas med.
Kärleken gör ju givetvis att man blir lycklig, att man är fylld av massa endorfiner och att man känner sig helt upprymd!

Känner att jag ska skriva lite mer nät inspirationen är lite bättre. Nu väntar något annat nämligen... ja ni vet! P-L-U-G-G stavas det. Låter det bekant?

1 kommentar:

Victor sa...

Kärlek