måndag 20 april 2009

Resetankar!

Sitter i resetankar hela tiden nu. Jag och K ska ju åka utomlands under julen, vi vet inte riktigt vad vi vill åka någonstans, man är ju helt klart öppen för förslag. Kollade lite på Filippinerna, ser helt underbart ut. Det har varit dåligt med förslag,men jag håller på att kolla runt för fullt!

Sydamerika lockar också, finns verkligen många intressanta ställen där.

Funderar också på att köpa en systemkamera, tycker verkligen det är roligt att fota. Men skulle vilja avancera mer.
Tänkte idag på vad jag vill göra efter jag har tagit min examen. Jag kommer nog vilja ta en långresa som lite belöning! Sen är jag sugen på att jobba inom Läkare Utan Gränser, vill gärna jobba utomlands. Jag vill så himla mycket! Jag har massa mål i livet, men det känns verkligen roligt!


Saknar även havet nu väldigt mycket, när det börjar närma mig sig sommar. Man kan bara sätta sig nere vid havet och bara lyssna på vattnet och måsarna, och bara njuta av den underbara utsikten.


Inga kommentarer: