söndag 24 maj 2009

Inspirationen...

...flödar inte som den borde idag, kommer inte på något jag vill skriva om!
Gårdagen var mycket trevligt med väldigt trevligt sällskap och mycket dans, ja i princip hela tiden. Det gillar vi!

Idag tänkte jag att jag skulle ta hand om min cykel, sagt och gjort så bytte jag ut ventilen som jag trodde det var fel på, eftersom det blir punka i prinicip hela tiden. Det är inte ventilen det är fel på, det vet jag nu, för hur mycket jag än pumpade så åkte det ut luft ändå. Så nu har jag lust att slänga ut den från balkongen, men jag sansade mig och lät den stå kvar på balkongen istället. Jag ska nog ta hit min cykel som är i Varberg till hösten istället så jag kan cykla på riktigt. Jag tror jag har använt min nuvarande cykel sammanlagt 5 gånger eller nåt. Någon som vill köpa den kanske?

Vill nog allra helst ha en mtb om jag får bestämma, men det för införskaffas när pengar finnes. Det gör det inte idag. Jag kollade på mitt konto igår, 200 kr! Tur att det är inte någon hyra den här månaden iaf och att csn kommer i morgon. Inte för att jag tänkte köpa en mtb i morgon men jag kan alltid drömma.

Vad gör dig lycklig förresten?

Inga kommentarer: