måndag 18 maj 2009

Snart sommar!

Nu är det bara drygt 3 veckor kvar tills skolan är slut och tills sommarlovet börjar. Lov och lov, det är ju inte som det var förr direkt då jag var ledig hela sommaren. Nu bär det iväg till Norge med Karolin istället där jobb väntar, ska bli väldigt roligt!

Jag åkte till Varberg i helgen och mamma och jag började prata om att åka till Italien till ett ställe som heter Cinque Terre det är tydligen vandrarnas paradis om jag har förstått det rätt. Det är fem små byar som man kan vandra emellan, det ser hur mysigt ut som helst!

Kom på att det är bra tag sen jag skrev något här och det har hänt en del, jag har bland annat testat på hur det är att var en ensamstående mamma till två barn. Inte det lättaste vill jag lova. Det sluta med att båda barnen slockna efter att ha varit ute några timmar, jag tror nästan jag är någon energitagare ibland då jag har hört att jag har den effekten. Hmm undra om det är bra eller dåligt?
Jag har varit ute och sprungit idag! Det är sensation, det är väldigt ovanligt för att vara mig, men jag fixa det bra tyckte jag. Jag körde mer intervaller så jag gick och sprang om vartannat, sen väntade 100 sit-ups när jag kom hem så kände mig väldigt duktig.

Lyssnar på Fibes oh Fibes, dem får mig på så himla bra humör, riktigt skön musik!
Lämnar ett smakprov..



Ciao!

Inga kommentarer: