söndag 28 februari 2010

Det är redan sista dagen på februari?! Vad tog den här månaden vägen egentligen?
Mars är tydligen en vårmånad enligt min mamma. Det känns inte riktigt som det just nu men det blir ljusare för varje dag och det känns skönt.

Jag har haft en väldigt skön och avstressande helg med inga måsten direkt. Idag gick jag upp till Billingen fram och tillbaka, svettigt men skönt. Nu har jag även gjort en OS-mössa till mamma. Det är riktigt kul att virka och fort går det också.

Jag virkar gärna mössor på beställning för 200 kronor. Ni väljer färgerna och typ av garn och jag virkar. Låter väl som en bra deal?

Hör gärna av er här på bloggen om ni är intresserade av någon mössa!

2 kommentarer:

jocke sa...

Tack för din kommentar Anna :) Och måste säga att du allt virkat dig en fin mössa! Hoppas allt är bra, kram!

Mamma sa...

Det ska bli jättespännande att prova den och se om den passar på mig. Kramkram