fredag 4 december 2009

Tentor på G.

Nu har jag räkfrossat och det var riktigt gott. Inget vin dock, det fick bli citronvatten istället. Ja man får väl lyxa till det en fredagskväll. Kollar på idol varvat med på spåret, en mycket trevlig kväll. I morgon är det tenta, jag har redan ställt klockan så jag inte glömmer av tiden. 06:45 en lördagsmorgon, är inte det underbart?

Nästa vecka börjar kursen Omvårdnad i sviktande hälsa och det blir nog rätt hektiskt några dagar. 9:00-16:00 varje dag. Jag vet för en anna så är det ingenting men när man är van att gå 9:00- 12:00 annars så blir detta en lång tag. Men jag kan inte ha det bättre än vad jag har det nu så jag ska absolut inte klaga.

Jag har köpt några fler julklappar också och samtidigt blivit lite fattigare. Det är bäst att jag får fina julklappar mohaha.

Nu ska jag ladda batterierna inför i morgon!
Puss o kram på er.

Inga kommentarer: