tisdag 15 december 2009

Det går bra nu..

I dessa tider då det är mycket julstress går det ändå riktigt bra nu! Idag hade vi lab igen och denna gång fick vi koppla samman dropp och blanda i läkemedel. Det var mycket på en och samma gång men jag passade på att ta med mig droppet hem med alla dess slangar. Jag får se om jag har någon användning för det.

Efter labben gick jag och Karolin till vårdcentralen för att testa oss för TBC, det sved rätt länge men nu är det gjort! Nu är det bara att boka tid på en vårdcentral i Varberg för att kunna läsa av testet som avgör om jag ska ta vaccinet eller inte.

Jag fick äntligen hämta mitt paket från eleven.se, det är en dröm. Jag kan inte riktigt säga vad det var för något då det är julklappar. Jag fick även ett paket på posten som även det är julklapp så nu är alla julklappar klara.

En perfekt kväll med Bridget Jones. Jag får aldrig nog av henne, hon är så härlig! Man får minst sagt sig ett gott skratt.

Inga kommentarer: